Elf-beställning!

Yay! Min Elf-beställning kom i torsdag redan, fast det bara hade gått 5 dagar! (Och ja, inlägget kommer lite senare, men det är för att jag vill sprida ut inläggen så mycket som möjligt.) Egentligen ska frakten ta 7-14 dagar men det gick alltså mycket fortare! :D Jag beställde vid erbjudandet fri frakt + en gratis "Spring Collection" med, jättebra erbjudande men nu såg jag att de har 40% rabatt + gratis Spring Collection... precis när jag beställt. Men jaja, jag fick ju fri frakt i alla fall, och det är ju inte särskilt dyrt. :)
 
Jag visar bara grejerna översiktlgit nu, så får ni se dem närmare i andra inlägg senare. Det här är produkterna jag beställde, kostade totalt 22,25£, alltså ungefär 220 kr. 
 
  • Matte Lip Color Tea Rose, 3,95£
  • Long-lasting Lustrous Eyeshadow Gala, 3,95£
  • Baked Eyeshadow Burnt Plum, 3,95£
  • HD Blush Headliner, 4,50£
  • Blush Mellow Mauve, 3,95£
  • Eyeshadow Brush 1815, 1,95£
Det jag fick i min Spring Collection var detta, 5 fina produkter som jag är väldigt nöjd med än så länge! Tycker det var riktigt roliga grejer att få med, särskilt Cream Blushen! 
  • Zit Eraser, 3,95£
  • Cream Blush Vixen, 6,50£
  • Primer Eyeshadow Sexy Silver, 2,50£
  • Mineral Lip Gloss Sorority Girl, 5£
  • Mineral Eyeshadow Sweet, 3£
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0