Anastasia Concealer - WOW!

Concealer
Har ni sett Anastasia Beverly Hills Concealer? Den har inte kommit ut i Sverige än, men ska ge riktigt bra täckning både för mörka ringar under ögonen och andra skavanker som finnar. Den ska lägga sig som en mask och korrigera. Enligt produktbeskrivningen ska den inte lägga sig i fina linjer, och den ska hålla sig på plats ända tills den tvättas bort.
 
På deras hemsida kostar den cirka 140 kr, men när den kommer till Sverige kommer den säkert vara dyrare.
 
Linda Hallberg bloggade nyligen om denna goding, men eftersom jag inte vill sno någon annans bilder så ber jag er istället att kolla in hennes inlägg häär. Där visar hon hur extremt bra den täcker (till och med en tatuering, som försvinner helt under den!), och jag är imponerad! Denna vill jag verkligen ha, så jag ska definitivt hålla koll på när den lanseras i Sverige!

Kommentarer
Postat av: Lisette

Sv: Jag tycker också att det är supersvårt med eyeliner, det är alltid det momentet som tar längst tid haha...

Haha tror ganska många kan känna igen sig!

Svar: Haha ja! Det blir alltid jättesnyggt på ena ögat men inte alls lika bra på andra...! ;)
BeautyBySoffy

2014-05-04 @ 21:52:19
URL: http://www.lisettes.webblogg.se
Postat av: B R O W N S U G A R

sugen på att testa :D

Svar: Ja men eller hur! Kommer nog faktiskt göra det, en concealer kan man unna sig lite dyrare för att få en riktigt bra! :)
BeautyBySoffy

2014-05-05 @ 18:01:09
URL: http://www.brownsugar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0