Dagens Look: Punk

Imorgon ska jag vara med och sminka på Stinas systers modevisning, och temat är punk! Övade därför lite idag, och så här blev resultatet. Jag är väldigt nöjd! Gillar det mörka under ögat och "utvingningen" i yttre ögonvrån. Det är kul att göra något lite mer extremt och mörkt ibland, som omväxling! :) Har endast använt mig av skuggor från min Urban Decay Naked Palette 2 i denna sminkning. 
 
Jag har använt:
 
Ansikte:

Exuviance Skin Caring Foundation
 
Ögon:

Urban Decay Naked Palette 2 (Foxy, Bootycall, Tease, Pistol, Blackout)
L'Oréal Gel Intenza Eyeliner 01 Pure Black
Svart kajal från tidning (måste köpa bättre!)
IsaDora Big Bold Mascara
 
MAC Stroke Of Midnight Eyes/Warm (Socialite, Midnight Hour) - till brynen
 
Läppar:

Deborah Milano Rossetto Milanored #1
Make Up Store Maria Montazami Pink
E.l.f. Mineral Lip Gloss Sorority Girl
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofies skönhetsblogg

Jättesnyggt! :)

Svar: Tack så mycket! :D
BeautyBySoffy

2014-05-17 @ 07:26:16
URL: http://sofies.sajk.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0