Important Stuff

Jag har tyvärr lite bloggtorka just nu och vet inte riktigt vad jag ska blogga om, men jag tänkte att det här inlägget nog är roligare än inget i alla fall. Jag köpte lite nytt, nödvändigt igår på stan och det blev ett torrschampo och en deo!
 
Torrschampo hade vi ett hemma redan, från märket Proffs, men jag känner mig faktiskt nästan äckligare i håret när jag använder det än om jag inte använder något. Håret känns liksom som att det lägger sig i ränder och blir platt, jag gillar det inte! Batistes torrschampon gillar jag däremot, och egentligen var jag ute efter körsbärsdoften men det fanns inte, så det fick bli originalet som jag faktiskt aldrig har provat.
 
Deo ville jag också köpa någon som jag inte provat, men eftersom jag har provat ganska många sprutdeos så fick det bli en jag redan haft fast i en annan doft.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0