Krämprodukter!

Något jag verkligen fått dille på den senaste tiden är krämprodukter! Jag vet inte vad det är, jag har helt enkelt bara dragits till dem. Jag ville gärna prova bland annat MaxFactors Whipped Cream Foundation, men det har inte blivit av än. Däremot har jag en del andra krämprodukter som jag tycker mycket om!
 
Krämögonskuggor tycker jag är så smidiga att använda; det är bara att stryka på ett lager och så kan man gå, det räcker liksom med det. Krämrouge har jag inte använt så mycket än (på grund av Neostrata-grejen fram och tillbaka), men när jag väl får in vanan tror jag även de kommer bli favoriter. Om inte annat är de ju väldigt vackra att titta på, haha!
 
Det roliga är att man kan använda dem som ögonskuggor istället, och om man har passande färger på krämskuggor kan man ha dem på kinderna istället. (Okej, det kan man göra med vanliga skuggor också, men ändå.) Och ett annat tips är att använda läppstift som rouge, eller krämrouge som läppstift. Man kan kombinera mycket mer än man tror!
 
Här är produkterna på bilden:
 
  • NYX Jumbo Eye Pencil Yogurt
  • E.l.f. Cream Blush Vixen 
  • E.l.f. Jumbo Eyeshadow Stick Bali Bound
  • E.l.f. Primer Eyeshadow Sexy Silver
  • Maybelline Color Tattoo On and on Bronze
  • Isadora Twist-up Eye Gloss Oyster
  • E.l.f. Long-lasting Lustrous Eyeshadow Gala

Gillar ni krämprodukter?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0