MAC Alluring Aquatic Collection 2014

MAC kommer nu med en ny kollektion (som kom ut igår), och den heter Alluring Aquatic! Den är inspirerad av det grönblåa havet och vackra sjöjungfruer, vilket man kan se på förpackningarna. De är havsfärgade och täckta med vattendroppar, och i början tyckte jag nästan det såg lite konstigt ut men nu tycker jag det är såå häftigt!
 
Läppstiften i kollektionen är dessa (215 kr): Siren Song, Pet Me Please, Enchanted One, Mystical, Goddess Of The Sea.
 
Och läppglansen ser ut såhär (205kr) : Clear Water, Peachstock, Water Deities, Seducing Sound, Modern Lure.
 
 
Läppennor (180kr) : What Comes Naturally, Half-Red.

Kajaler (180kr) : Black Line, Black Swan.
 
Ögonskuggorna (200kr) : Lorelei, Sea Worship, Legendary Lure, Soul Serenade, Silver Sun, Fathoms Deep.
 
Bronzing Powder (280kr) : Golden, Refined Golden.
Extra Dimension Bronzer (325kr) : Delphic, Aphrodite's Shell.
Extra Dimension Blush (280kr) : Sea Me Hear Me, Seduced At Sea.
 
Nail Laquer (165kr) : Neptune, Shimmerfish, Submerged.
 
Brushes (365 resp. 250kr) : #127, #233
 

Kollektionen innehåller även en havsinspirerad neccessär. Jag tycker kollektionen ser jättefin ut! Det finns mycket skimrande, metalliskt med häftiga färger, men även mer nedtonade produkter. Tycker speciellt rougen, ögonskuggorna och läppstiften ser superfina ut! Jag ska faktiskt upp till Stockholm om några veckor och shoppa lite granna, och kanske att det slinker med några produkter från den här kollektionen då. Jag ska i alla fall kolla in grejerna i MAC-disken! 
 
Något ni har spanat in?
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0