Tre av mina Youtube-favoriter!

Jag är ett stort fan av beautyvideos på Youtube och sitter och glor på dom varje dag! Därför tänkte jag nu visa tre av mina beautyguru-favoriter (utan inbördes ordning) som jag tittar mycket på just nu. Jag kollar både på svenska och utländska youtubers, och jag prenumererar på över 100 kanaler, så jag kommer inte visa alla haha! ;) Kanske att det kommer fler inlägg på andra favoriter senare, men här är i alla fall tre av de jag tittar mest på:
 
Sofie Karlsson

En jätteduktig tjej som faktiskt bodde i min stad förut, hon gör både videos där hon pratar om produkter och olika tutorials. Hon recenserar i olika serier (till exempel "Mascara-måndag"), och håller på med "Bought it forgot it". Jag tycker hon är jätteduktig och inspirerande, och kollar alltid alla hennes videos!
 
 
Shaaanxo

Tjej från Nya Zeeland som gör såå inspirerande tutorials! Hon vågar verkligen testa olika looks och gör det väldigt snyggt. Hon gör också bland annat First Impressions och hauls, men mest av allt är det "Get Ready With Me" och tutorials. Riktigt duktig på smink!
 
 
Essiebutton

Kul tjej som är väldigt pratglad! Om jag har mycket tid älskar jag att kolla på hennes videos, för de är oftast rätt långa (men vääldigt bra!). Hon brukar nämna det själv att hon har en tendens att babbla iväg, haha! Hon gör mest videos där hon pratar om podukter, men även en del tutorials och GRWM. 
 

Kommentarer
Postat av: Olympia Thurfjell

Sista chansen att vara med i veckans blogg idag!
http://lympan.blogg.se/category/veckans-blogg.html

2014-05-03 @ 19:56:00
URL: http://lympan.blogg.se/
Postat av: Sofies skönhetsblogg

Åh, tack snälla! Vad gullig du är!
Och jag hade HELT missat att du också bodde i Linköping?! Haha!

Svar: Det är bara sant ju, följer dina videos och din blogg slaviskt! :)Haha, ja det gör jag men jag har nog inte varit så tydlig med det ;)
BeautyBySoffy

2014-05-03 @ 22:31:28
URL: http://sofies.sajk.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0