Veckans Parfym: Kirra

Jag kan ju säga att förra veckans parfym inte gick så bra... Min jordgubbsparfym från Yves Rocher börjar nog bli lite gammal för den luktade konstigt. Och om man tycker att man själv går runt och luktar konstigt på grund av en parfym så är det väl något fel va? En parfym ska ju liksom lukta gott, så jag använde den faktiskt bara en dag. Funderar på att slänga den nu.
 
Nåja, den här veckan tänkte jag använda min lilla söta parfym från märket Kirra. Den luktar fräscht och ganska starkt, och är väl kanske inte min favvodoft men den är god så jag har absolut inga problem att använda den. Eftersom den är så liten vill jag bara använda upp den (så jag kan tillåta mig att köpa andra parfymer!) så därför är den "Veckans Parfym". Kanske att jag även använder den nästa vecka bara för att se någon skillnad på hur mycket jag har använt upp, haha! ;) 
 
Är det någon annan där ute som försöker använda upp produkter för att kunna köpa nya? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0