Veckans Parfym: Sweet Rose

"Veckans Parfym" vet nog många vilken det är; H&M's parfymer är ganska kända. Det är deras Sweet Rose som jag ska försöka använda hela denna veckan. Anledningen är att jag inte har använt den på länge, och till slut blir den väl dålig. Då vill jag känna att jag inte bara lät den ligga. 
 
Ofta tänker jag att jag ska ta slut på en massa produkter innan jag köper nytt (det är också lite därför jag har "Veckans Parfym"), men inte alltför sällan blir det att man köper en massa nytt ändå... haha! Och nu ska jag ju snart till Stockholm så då kan jag garantera att några sminksaker kommer slinka med, men efter det blir det nog att använda de grejer jag har ett tag. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0