Dagens Look: Those Lashes

Nu har jag äntligen experimenterat lite med lösögonfransar - för första gången i mitt liv! De blev lite långa, och jag fick dem inte riktigt att sitta ordentligt i kanterna, men det var ju också första gången! Trots det blev jag faktiskt väldigt nöjd, och jag ser fram emot att göra fler looker med lösögonfransar. Jag tycker att man kan göra mer "extrema" ögonsminkningar om man använder lösfransar till, annars kan de egna fransarna lätt se lite mesiga ut. Det kommer nog inte bli något jag använder till vardags, men när man vill vara lite extra snygg är det en jätterolig grej! :)
 
Gillar ni att använda lösögonfransar?
 
Jag har använt:
 
Ansikte:

L'Oréal Nude Magique CC Cream Anti-Redness
Viva la Diva 3 in One Concealer
E.l.f. Maximum Coverage Concealer
Maybelline Fit Me Pressed Powder
E.l.f. Golden Bronzer
Wet n Wild Coloricon Blusher Pearlescent Pink
 
Ögon:

Urban Decay Eyeshadow Primer Potion Anti-aging
Lancôme Ombre Hypnôse Erika F
Wet n Wild Comfort Zone - den bruna färgen
Urban Decay Naked Palette 2 - Foxy, Half Baked, Bootycall, Teas, Snakebite
IsaDora Flex Tip Eyeliner
UNE Absolute Blacks Kohl
IsaDora Inliner Kajal Blonde
IsaDora Big Bold Mascara
Ögonfransar och lim - dessa
MAC Stroke Of Midnight Eyes Warm - Femme Fi, Socialite, Midnight Hour
 
Läppar:

NYX Soft Matte Lip Cream Istanbul
NYX Butter Gloss Éclair

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0