The Body Shop Ultimate Adventskalender + lucka 1

Gissa vad jag fick idag?? En Ultimate Adventskalender från TBS, wihoo! Min efterlängtade kalender som jag har tjatat om i minst en månad. Tack mamma och pappa! <3 Ska bli superkul att få öppna en lucka varje dag, lite som julafton innan jul. Av hela 24 produkter att testa kommer det bli en hel del TBS-recensioner inom kort. Jag kommer visa varje dag vad som finns i luckorna, så kika in varje kväll för att se det och säg gärna till om ni har några frågor eller vill att jag ska recensera något speciellt. :)
 
Första luckan öppnad, och i den fanns en Sweet Lemon Hand Cleanse Gel, en slags rengörande handsprit/gel. Den behöver inget vatten till, och kan vara smidig att ta med sig när man till exempel ska ut och resa.
 
Jag vet faktiskt inte riktigt när jag ska använda den, (förutom om jag typ reser) men den är säkert väldigt bakteriedödande så man kanske kan använda den när man ska baka eller laga mat? På ett eller annat sätt kommer jag säkert ha användning av den. :)

Kommentarer
Postat av: Rebecca :)

Avundsjuk! ;)

Svar: Haha ;) men du kanske får den nästa år? :D
BeautyBySoffy

2012-12-01 @ 21:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0