The Body Shop Ultimate Adventskalender Lucka 16

Nu kommer lucka 16 på riktigt, som Moa påpekade så råkade jag visst skriva lucka 16 igår med... Idag är det i alla fall den 16:e, och här under ser ni vad som fanns i den.
 
En Vanilla Body Mist! Tydligen kan man spreja den över hela kroppen, fast det tror jag blir lite för mycket. Några sprut räcker nog. En Body Mist, eller Body Splash som man också kan säga, är lite mindre "tung" än en vanlig parfym. Misten sitter inte kvar lika länge på huden som parfymen gör, och jag tror att man inte ska få solfläckar på hyn om man använder en mist. Därför är denna nog bäst att använda på sommaren, även fast man såklart kan ha den på vintern också.
 
Doften är väldigt lik hur min parfym från H&M, La Rive Vanilla Touche, luktar, fast parfymen har en starkare doft än misten. Det beror ju som sagt på att parfymen är tyngre.
 
Jag kommer absolut ta med mig den här body misten när jag reser bort och (förhoppningsvis) solar. Då kommer den passa perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0