The Body Shop Ultimate Adventskalender Lucka 22

 
Idag är det dan före dan före dopparedan, och jag har öppnat lucka 22! I den hittade jag en Almond Hand & Nail Butter i fullstorlek. Den är fuktighetsbevarande i upp till 24 timmar, och hjälper mot torra händer och tunna naglar.
 
Jag skulle tro att det här är liknande ett vanligt body butter, fast för händer och naglar. "Buttret" ska ha en smörig konsistens, vilket man kanske kan lista ut av namnet. ;)
 
Eftersom denna hör ihop med handkrämen jag fick för någon vecka sedan, så kommer jag prova produkterna tillsammans. Antagligen kommer jag använda handkrämen varje dag, men smöret bara några gånger i veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0