The Body Shop Ultimate Adventskalender Lucka 24

 
 
GOD JUL på er allihopa! Hoppas ni har det bra! Själv har jag det verkligen, i dagens lucka fanns nämligen ett Shea Body Butter. Jag hade räknat med att det skulle vara ett body butter på julafton, men inte att det var ett Shea. Jag hade nog trott att det skulle vara ett Chocomania. Shea-doften har jag fått en provpåse på en gång, och den luktar väldigt gott! Känns lyxigt med ett body butter i så stor förpackning (200 ml), jag hade bara 50 ml-burkar förut.
 
Nu är hela kalendern utplockad, och det känns lite sorgligt fast samtidigt kul. Nu när alla produkter står på mitt rum så känns det på något sätt mer tillåtet att börja prova dem.
 
När ni ser detta är jag i New York och firar jul. Jag kommer därför inte kunna blogga lika mycket på ett tag, men jag har en del tidsinställda inlägg, så fortsätt kolla!
Ha en fortsatt bra jul & ett gott nytt år! <3

Kommentarer
Postat av: Nea

Jag har ett ord för din header: MODELL!!!! Puss pårej snygging <3<3

Svar: Tack snygging själv! :*
BeautyBySoffy

2012-12-25 @ 00:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0