Boots-vinsten!

Som jag sa i mitt förra inlägg, så hade jag även fått hem min Boots-vinst när jag kom hem! Gissa om jag vart glad över två paket!? ;) 
I alla fall så säljer ju Boots bl.a. märket No7, och det är därifrån mina läppstift kommer!
 
Det ena, No7 Moisture Drench Siren, var ett rött läppstift med en liten hint av orange färg. Jag har två andra röda läppstift sen innan, men inget som går lite åt det orangea hållet. Det blir väldigt klarrött på läpparna, och liksom lyser lite, jättefint! 
 
Det andra heter No7 Moisture Drench Waterlily, och kommer nog bli mer ett sånt läppstift jag använder till vardags. Faktiskt så hade jag tänkt köpa ett läppstift i en sån här färg, men nu behövs ju inte det! Den är lite mellanrosa (lite mörkare än på bilderna) och med lite, lite skimmer i.
När jag applicerade det kändes det som man inte behövde vara världens mest noggranna, eftersom det inte syns överdrivet mycket. Jag gillar när det bara framhäver läpparna, så man kan slänga på sig det lite snabbt. :)
 
Precis som med e.l.f.-grejerna så kommer jag visa de här närmare senare, i egna inlägg. Jag är jätteglad över vinsten, så tack Boots och No7! =D
 

Kommentarer
Postat av: Cornelia Nilsson

Åh skulle vilja testa No7 Moisture Drench Waterlily. Såg sjukt härlig ut.

xx
Cornelia - shopping stil och ungmamma-blogg.


Svar: Gör det! Tycker redan att det är en jättefin vardagsfärg! Jag har faktiskt planerat att använda den imorgon, så jag kan visa hur den ser ut på här på bloggen då. :)
BeautyBySoffy

2013-08-18 @ 18:56:45
URL: http://cnelias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0