Dagens Look: No7 Moisture Drench Waterlily

Resten av sminket har suttit på hela dagen, hann inte ta några bilder imorse.
 
Igår visade jag ju läppstiften jag hade vunnit från No7, och jag fick en kommentar av en läsare som gärna ville testa den här färgen, så jag tänkte att jag kan visa upp det redan idag! Som ni ser så är det ganska diskret, och det är såå svårt att fånga den exakta färgen på bild, men den är liite mörkare än vad den ser ut här ovanför.
Den är alltså naturlig, men syns ändå litegrann. Perfekt till vardags! 
 
Tror jag kommer få jättemycket användning för detta läppstift, och om du är ute efter att framhäva läpparna lite men ändå hålla det naturligt, så kan jag verkligen rekommendera detta. :)
 

Kommentarer
Postat av: ida. ♛ [fotografi och hästar]

så fint!

Svar: Tack, jag tycker om det läppstiftet jättemycket! =)
BeautyBySoffy

2013-08-26 @ 17:36:46
URL: http://prinsesc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0