Dagens look: Merry Christmas!

Julafton idag, och jag kör på en klassisk look! Guldbruna ögonlock med en enkel eyeliner och klarröda läppar. Visserligen är det väl något som de flesta bär på julafton, men jag tycker det är så fint! Dessutom är det kul att få bära lite mer smink än vanligt någon gång ibland. :)
 
Produkter jag har använt:
 
Ansikte:

Youngblood Mineral Primer
E.l.f. Corrective Concealer
Exuviance Skin Caring Foundation
E.l.f. Personal Blend Foundation
TheBalm Balmbini Face Palette 
 
Ögon:

MAC Stroke Of Midnight Eyes Warm
L'Oréal Gel Intenza Eyeliner
Maxfactor Masterpiece Max
 
Läppar:

Isadora Perfect Lipliner Prime Red
Nivea Beauté Lipstick Rouge Sparkle
 

Kommentarer
Postat av: Sofies skönhetsblogg

Klassiskt och fint! :)

Svar: Tack så mycket! Ja, jag kände för att köra på en klassisk jul-look i år :)
BeautyBySoffy

2013-12-25 @ 21:12:11
URL: http://sofies.sajk.com
Postat av: Isabella ~

åh så fin du är!!

Svar: Haha tack Bella, du är!! :)
BeautyBySoffy

2013-12-25 @ 23:08:41
URL: http://iisabellaschytt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0