EOS Lip Balm + PHC Hair Repair

Som ni såg i mitt julklappsinlägg igår så fick jag ett EOS Lip Balm, som jag hade önskat mig! Det blev i doften Honeysuckle Honeydew, precis den jag skrev om. Tydligen var den väldigt populär och jag tror det här var sista exemplaret i affären. Den doftar jättegott, kanske inte honung (som det verkar som på namnet) utan mer fräscht äpple eller någon annan frukt. Svårt att beskriva, men gott luktar det i alla fall! 
 
Jag har använt det några gånger, och än så länge tycker jag det är en produkt som är värd hajpen. Den känns skön att applicera och läpparna blir jättemjuka och lena utan att det blir ett tjockt lager på dom. Jag vet redan nu att det här nog kommer vara ett sådant läppbalsam jag tar med mig överallt!
 
Jag glömde att visa den här produkten i inlägget igår, så jag visar den lite snabbt nu. Det är Professional Hair Care Hair Repair Silk Serum som jag har pratat lite om tidigare, så jag tänker inte berätta om det så mycket nu. Min mamma har ju ett sånt här som jag brukar gå och låna, för det är jättebra, så nu fick jag alltså ett eget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0