Mexx Energizing Woman

Hej och förlåt för jättedålig uppdatering! Men det är så att skolan har tagit det mesta av min tid, och jag kan inte lova att uppdateringen kommer vara på topp den här veckan heller men förhoppningsvis lite bättre i alla fall. 
 
I alla fall så tänkte jag lite snabbt visa en jättegod parfym som jag faktiskt upptäckte idag. Grejen är att jag tänkte använda upp mina såna här prover på parfymer, så jag använde upp en från Puma förra veckan. Så tänkte jag att jag skulle använda den här nu bara för att bli av med den lilla flaskan. Men den luktar såå gott upptäckte jag! Nu vill jag nästan inte att den ska ta slut, haha! Har haft shower gelen också, och båda luktar superfräscht och mysigt. Dessutom höll den jättebra; kände fortfarande doften efter 9-10 timmar och då hade jag ändå bara hällt parfym på handlederna (det brukar ju inte bli så bra med såna här små flaskor), inte haft nåt på kläderna. Puma-parfymen höll verkligen inte så bra.
 
Den är lite mer åt det "sportiga" hållet, som Pumas parfymer är den lite mer fräsch än söt men den passar ändå en osportig tjej som jag. ;) Så lukta på den om ni får chansen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0