Vinsten från julklappsleken

Om ni kommer ihåg att jag skrev om en julklappslek igår så minns ni kanske också att jag bland annat hade köpt en parfym från Yves Rocher? Det var också den jag till slut kom hem med, haha! Den är i doften Blackberry och den luktar gott i flaskan, men doften blir väldigt stark direkt när man sprutar på den, det blir nästan lite väl mycket typ enbärsdoft (?). Men när den har sjunkit in lite luktar den ändå gott, kommer nog inte bli min favorit men den är absolut helt okej! Tror det är en doft som kan funka både sommar och vinter.

Kommentarer
Postat av: B R O W N S U G A R

Kul att du fick din egen klapp =D

Svar: Haha, hade kanske varit roligare med nåt annat men det var ju ändå en rätt bra sak ;)
BeautyBySoffy

2013-12-23 @ 16:36:04
URL: http://www.brownsugar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0