Wantie: EOS Lip Balm

En wantie jag har, som jag hoppas på att få i julklapp idag, är EOS Lip Balm Honeysuckle Honeydue. Det är den gröna lilla burken. Har bara hört bra om EOS's läppbalsam så jag känner att jag gärna vill prova och se om de är värda hajpen! Burken är väl egentligen lite osmidig kanske; inte det lättaste att ha i byxfickan eller så, men äsch! Den är ju så söt, och den får absolut plats i min jackficka. Honeysuckle Honeydue var jag och luktade på på Kicks (visste inte att EOS fanns i min stad, men tydligen!) och tyckte den luktade godare än de andra, som mest kändes plastiga i lukten. Nu hoppas jag på det bästa, och så kanske ni får se det här läppbalsamet igen lite senare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0