Nymaskad!

 
Som ni ser så provade jag en ny ansiktsmask idag, Farewell the Scarlet Pimplehell från Anatomicals (finns på Kicks). Tyvärr luktade den inte så gott. Ska jag vara helt ärlig så luktade det som att man hade kiss i ansiktet. Inte särskilt kul att gå runt med den lukten i fejset i en kvart.
 
Dock kändes den faktiskt väldigt återfuktande, och om jag fortsätter ta sådär tunna lager som jag gjorde idag kan den nog räcka länge. Då hoppas jag att jag hinner få en uppfattning om den är värd pengarna trots lukten(eller stanken, snarare)!

Kommentarer
Postat av: Mia

har du provat de franska leror från lenaturel.se? Jag brukar använda en mix av deras gul och grön fransk lera för min blandhy. De är båda jättebra och fräschar upp nåt otroligt. Finnar och rodnader försvinner med ;) Jag använder också lenaturel oljor för ansiktsrengöring, kanske det har hjälpt lite?! :p

Svar: Nej, de har jag aldrig hört talas om faktiskt men det låter ju jättebra. Får spana in dom, dock kan jag ju inte använda såna produkter i ansiktet just nu men kanske senare! :)
BeautyBySoffy

2013-09-20 @ 20:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0