B-vitamin

 
Jag har börjat med B-vitamin nu, och det känns jättebra! Kunde inte svälja tabletterna vi hade hemma (nej, jag kan inte svälja tabletter överhuvudtaget, hehe), så i USA köpte vi i flytande form i stället. Den har en liten pipett där man kan mäta upp hur mycket man ska ta. Sen håller man vätskan under tungan i 30 sekunder (ja, det är lite jobbigt första gången, men sedan funkar det!) innan man sväljer det.
 
B-vitamin är bra för hår, hud och naglar, och jag hoppas såklart att en del av mina finnar försvinner och att mina naglar ska sluta skiva sig. Om det fungerar riktigt bra, och jag verkligen märker resultat så säger jag självklart till!

Kommentarer
Postat av: Johanna (Jolimas sminkblogg)

Spännande, hoppas det fungerar! :)

Svar: Det hoppas jag med! :)
BeautyBySoffy

2013-01-09 @ 14:43:49
URL: http://jolimas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0