Depend våren 2013

 
Vårens nagellack hos Depend är ljusa och färgglada, och på Depends hemsida står det så här:
 
"Vårens sprakande färger ger stora möjligheter till att kreativt uttrycka din personlighet. Trenden säger – våga mera! Möt våren med attityd. I vårens kollektion hittar Du färger i glädjens tecken. En mix av kaxiga gula och gröna nyanser, svala blå och lila, söta rosa och aprikos tillsammans med färgstarka cerise, orange och rött. Låt våren börja på Dina naglar."
 
Depend tycker också att man ska våga sig på att göra en lite annorlunda manikyr, med mycket färg. Några exempel finns högst upp till vänster på bilden.
 
Jag tycker det låter väldigt bra, och färgerna är fina. Kanske att den guldglittriga känns lite mer vinter, men den funkar säkert super på fest. De jag fastnar för mest är nog ändå nr 348, 249, 355 och 357. De känns våriga och sådär ljusa och mysiga. Den gula, nr 356, kan jag tänka mig blir kul vid påsk!
 
Hela kollektionen lanserades vecka 3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0