Escada Cherry In The Air

Ååhh, jag har äntligen köpt Escada Cherry In The Air! Det var 25% rabatt på Åhléns (jag betalade 335 kr för 30 ml), så jag slog till. SÅ glad var jag när jag sprang runt med påsen med parfymen i! Det första jag gjorde var att skriva till en kompis att jag äntligen hade köpt den, och gissa vad hon svarade? Jo, självklart hade hon och en annan kompis precis köpt exakt denna parfym till mig i försenad födelsedagspresent! Så himla typiskt, haha! Vad gör man då liksom? Jag hade ju redan börjat använda den här, så jag kunde inte lämna tillbaka den. Som tur var tyckte mamma den luktade väldigt gott, så nu ska hon köpa den av mig, och jag får snällt vänta med att använda Cherry In The Air tills jag har en liten födelsedagsfest. Lite surt är det att inte få använda den nu direkt, men jag behöver alltså inte betala för denna parfym utan kommer ju istället få en annan. Win!
 
Nog pratat om historien, haha! Den luktar i alla fall helt ljuuvligt gott, perfekt till sommaren och säkert även början av hösten, och våren såklart. Den luktar körsbär och är väldigt söt, me like! Det kommer säkert bli en sån där parfym man alltid sträcker sig efter och använder varenda dag, och kanske en sån som (gaah! hemska tanke!) tar slut snabbt.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ellen

åh, den luktar såå gott!! det blir nästa inköp till parfym hyllan! ;)

Svar: Ja, det tycker jag verkligen det borde bli! Luktar supergott och somrigt :)
BeautyBySoffy

2013-07-30 @ 09:01:36
URL: http://lilomilo.blogg.se
Postat av: Kajsa Johansson

Parfymen luktar såå gott! :)

Svar: Jag vet! Kan inte vänta tills jag får den! :)
BeautyBySoffy

2013-07-30 @ 22:26:18
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0