Lip Smacker Coca Cola återfunnet!

Förlåt för dålig uppdatering den senaste tiden, jag har varit och seglat i några veckor. Som ni märkte så tidsinställde jag några inlägg, men jag hade inte tillräckligt med fantasi för att få till över 20 inlägg på några dagar... Men nu är jag i alla fall tillbaka igen! 
 
När jag var på båten så hittade jag mitt Coca Cola Lip Smacker i en liten burk, det hade legat där ett helt år haha! Det var helt mjukt och mosigt, men jag har bestämt mig för att använda det ändå och jag kom faktiskt inte ihåg att det var såhär bra! Det återfuktar och luktar gott, vad mer kan man begära?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Fin blogg :)

Svar: Tack så mycket! :D
BeautyBySoffy

2013-07-26 @ 22:59:53
URL: http://twizzdream.blogg.se
Postat av: Minna

Håller med, det luktar supergott!

Svar: Haha jaa det gör det!
BeautyBySoffy

2013-07-30 @ 22:08:30
URL: http://minnasdayview.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0