Rock Romance Laila Bagge

Jag lovade ju att visa er parfymen av Laila Bagge lite närmare, och såhär ser den ut på nära håll. Den kommer i en liten gullig 50-talsinspirerad burk och färgerna går i svart och rosa. Den är 30 ml och doftnoterna beskrivs såhär:
 
Toppnot: Frisk och blommig
Hjärtnot: Sensuell och romantisk ros
Basnot: Varma noter av ambra och mysk
 
Det stämmer nog ganska bra. Det är alltid svårt att säga vad något luktar, men den känns lite tyngre och sensuell samtidigt som den är frisk liksom. Jag tror faktiskt inte jag skulle valt den här själv, eftersom jag mer köper sötare dofter, men det är ju det som är så kul med presenter! Man kan få grejer man inte tänkt på att man faktiskt gillar. Jag tycker den luktar väldigt gott, och lagom starkt på huden. Tror den passar alla årstider även fast jag kanske mer kommer använda den på hösten/vintern. 
 
Misstänker att syrran köpte den mycket på grund av tasseln som hänger på sidan haha! Jag är ju ett Maria Montazami-fan och även då ett givet tassle-fan! Jättegulligt är det i alla fall med den, och det var riktigt kul med ett komplement till parfymhyllan! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0