TBS Raspberry Body Butter!

Igår kom denna vackra skapelse hem till mig. :D Jag hade bett pappa åka förbi The Body Shop och köpa den åt mig, och det var tur att det gjordes igår, för de börjar nämligen ta slut nu!
 
Förpackningen är söt och åhhh vad den luktar gott! Som Amanda  sa i sin video så luktar den verkligen hallonsoda! Min syrra hade en sån här för flera år sen, då jag knappt var intresserad av smink och skönhet, och redan då tyckte jag den luktade så himla gott! Har precis smort in benen med den och den är lika dryg och skön som resten av body buttrarna (ens ett ord?). Denna kommer vara en storfavorit i sommar, det är jag helt säker på!
 
Om ni har missat det så har The Body Shop en sommarrea på gång där de säljer body butters som annars inte finns i sortimentet för bara 85 kr (kostar annars 175 kr)! Det finns shower gels i samma dofter för 40 kr (kostar annars 80 kr). Rean är på fullstorlekar och dofterna som finns är hallon, blåbär, papaya och passionsfrukt. 
 

Kommentarer
Postat av: emma

den luktar jätte gott:)

Svar: Ja verkligen! Har den på mig nu och känner små doftmoln ibland, haha. :)
BeautyBySoffy

2013-07-04 @ 01:14:57
URL: http://eemmss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0