Tips: sprutdeos

Något nytt som jag har upptäckt är sprutdeos, som ju inte har funnits i så stort utbud superlänge, och gud vad jag älskar dom! Det är så mycket enklare och effektivare än vanliga roll-ons. Tänkte dra några positiva (och någon liten negativ) grej med sprutdeos:
 
+ Torkar fort! Skönt!
 
+ Eftersom deon inte kommer i kontakt med huden så blir den inte äcklig och illaluktande även fast man tar den i en svettig armhåla (euw). Fräscht alltså!
 
+Själv tycker jag den är lättare att hantera, man behöver liksom inte rulla en massa gånger (kanske en vanesak).
 
- Kan göra lite ont första gångerna, innan man vant sig.
 
- Ofta kommer de i stora, långa förpackningar. Lite osmidiga att ta med alltså, men de är värda det!
 

De två jag har är från Puma och Dove, både luktar fräscht och är jättebra! Tycker om de så mycket att jag knappt använder min vanliga roll-on från barnängen. Kan verkligen rekommendera sprutdeos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0