Budgetalternativ till Clinique's Chubby Sticks

Pris: ca 215 kr
 
Tycker du att dessa Chubby Sticks från Clinique är alldeles för dyra, men vill ändå ha liknande stift-gloss? Bra höll jag på och säga, för jag har några mycket billigare alternativ!
 
Pris: ca 119 kr
 

IsaDora's Twist up Gloss Sticks är riktigt fina alternativ till Chubby Sticksen från Clinique. Superfina färger som jag tror är minst lika bra som de dyrare. Funderar själv på att köpa någon av dessa. 
 
 
Lumene Raspberry Miracle Lip Sorbet
Pris: ca 99 kr
 
Lumenes variant heter Miracle Lip Sorbet, och även de verkar riktigt snygga. I den här kollektionen finns fler mörka nyanser, och på så sätt är nog IsaDoras sticks mer för mig, men det beror ju helt på vad man gillar. De koralliga, ljusa färgerna ser jättehärliga ut!
 
 
Pris: ca 129 kr
 
Jelly Pong Pong har två färger av de knubbiga stiften, en ljus och en knalligare rosa. Detta Lip Blush var med i en Glossybox för inte så länge sen, och verkar också det bra. Jag blir lite sugen på den illiga rosa!
 
 
L'Oréal Glam Shine Balmy Gloss
 
Pris: 89 kr
 
Glam Shine Balmy Gloss är L'Oreals variant, och det är nästan så jag hellre köper ett sånt här än ett från IsaDora. Vissa färger är säkert väldigt lika, och de här är till ett bättre pris. De ska vara återfuktande, ge färg och glans. Det finns en till färg, ett ljusrosa, men jag hittade tyvärr ingen bild på alla fyra tillsammans.
 
 
Förlåt för att den andra bilden hamnade så långt till höger, det är något fel på min bloggformation. Ska försöka fixa det. Det saknas i alla fall ett gloss stick på IsaDora-bilden, sök på Google om du vill se det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0