Flera recensioner kommer snart!

Jag kom på för ett tag sen att jag inte har skrivit så mycket recensioner på senaste tiden, även fast jag har en massa produkter redo. Därför tänkte jag nu försöka börja visa er mina produkter och vad jag tycker om dem lite oftare. Så snart kommer det recensioner på bland annat dessa produkter!
 
Jag kommer också göra "månadens tomma"-videos där jag berättar om produkter som är slut. 
 
Hoppas ni ser fram emot det, och kommentera gärna om ni är extra nyfikna på något så börjar jag med det. Säg också till ifall ni vet någon produkt jag borde testa!

Kommentarer
Postat av: B R O W N S U G A R

Sv: Ja vi fick hela kollektionen :) jag tänkte visa upp den lite närmare lanseringen på bloggen =)

Svar: Okej vad roligt, ser fram emot det! :)
BeautyBySoffy

2013-06-14 @ 12:30:22
URL: http://www.brownsugar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0