Försöker SKO(na) mina fötter

Haha, ursäkta min dåliga ordvits, men jag fick så himla ont i fötterna igår. Vi håller ju på med våra vårkonserter med skolan nu, och då köpte jag ett par fina skor som dock gör lite ont. Hehe, jag hade ju inte gått in dom innan konserterna... 
Just nu är det inte så farligt, men ikväll ska jag ha dem igen så jag håller på och förebygger att det ska göra lika ont. Jag använder min The Body Shop Peppermint Cooling Foot Spray och The Body Shop Peppermint Cooling Foot Lotion. Vet egentligen inte om det hjälper så mycket mot just skoskav, men det känns bra!
 
Här är skorna:
Hoppas nu på en något skönare kväll för fötterna, men jag klarar mig nog. Det ska bli roligt att göra den här konserten, men samtidigt sorgligt eftersom det är den sista konserten vi gör, snyft!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0