Snart kommer Glossybox!

 
Vet ni vad?? Jag har beställt Glossybox! (Eller egentligen får jag det i tidig födelsedagspresent :)) Yay, jag är superexcited! Om den inte är försenad ska den komma nästa vecka, så kolla in här ifall ni vill se vad som finns inuti. Jag tänker också börja göra videos, inte bara om Glossybox utan även om annat. Så jag säger till när första videon är upplagd!
 
För er som inte vet vad Glossybox är för något, så kan jag berätta lite snabbt nu på en gång. 
 
Glossybox är alltså en prenumerationstjänst, och för 139 kr/månad får man en box med skönhetsgrejer en gång i månaden. Man kan antingen betala löpande, alltså att man betalar 139kr/månad så länge man vill ha boxen, eller så kan man betala för 3, 6 eller 12 månader. (Då sparar man lite pengar.) 
 
Varje box innehåller 5 produkter (minst en full size tror jag det är), och det kan vara allt från hårsprejer till body lotions, till eyeliners och tandkräm (?). När man har hunnit prova dom kan man recensera dom på hemsidan och få poäng. När man har tillräckligt mycket poäng kan man växla in dom mot en gratis box. 
 
Jag ska inte säga nåt innan jag fått min första box, men jag tycker det låter jättevärt!
 
Ni kan läsa mer på deras hemsida www.glossybox.se.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0