Tillskott i skolväskan

Oftast har jag faktiskt inte så mycket skönhetsgrejer med mig till skolan, utan jag sminkar mig när jag är hemma och sen är jag klar liksom. Men... jag kom på att de här små sötisarna från The Body Shop kunde få följa med mig i väskan!
 
Peppermint Cooling Foot Spray: Okej, inte för att jag så ofta tar av mig skor och allt i skolan, men om man åker hem till någon och har äckliga fötter kan man ju alltid spreja på sig lite på toan? Denna sprej är alltså till för att fräscha upp fötterna, och när jag använde den igår märkte jag att man faktiskt kände sig väldigt fräsch om fötterna (åtminstone en stund). Nu när det blir sommar så kommer man ju gå mer och mer barfota (eller ha sandaler), och då blir det enkelt att använda sprejen. 
 
Sweet Lemon Hand Cleanse Gel: Jag använder den här handspriten innan jag sminkar mig ibland, men det känns lite onödigt eftersom jag oftast tvättar ansiktet precis innan, och då är jag ju ändå fräsch. Så jag tänkte att i skolan får man väl antagligen mycket bakterier och smuts på sig, så där passar ju den här jättebra! Dessutom brukar jag inte orka gå och tvätta händerna innan maten, och då är det lätt att bara ta lite handsprit vid skåpet innan istället. 
 
Det känns bra att äntligen få lite ordentlig användning av de här produkterna (fick dom i min TBS-kalender), och nu ska de få bo i väskan. Dock får jag se hur mycket jag använder fotsprejen, om jag inte gör det så mycket får den väl flytta tillbaka till min lilla skönhetshylla.  

Kommentarer
Postat av: B R O W N S U G A R

älskar handspriten!

Svar: Ja den är jättefräsch!
BeautyBySoffy

2013-05-30 @ 16:53:06
URL: http://www.brownsugar.blogg.se
Postat av: mima

Jag har handspriten i doften Grape eller var det blodgrape.. :D

Svar: Kanske Pink Grapefruit? Den är jättefräsch! :)
BeautyBySoffy

2013-11-30 @ 22:00:05
URL: http://mimedus.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0