(Går)dagens look: Simple Black

 
Ibland känner jag för att göra nåt litet extra med sminket till skolan, brukar nämligen inte sminka mig så mycket. För att det inte ska bli för mycket så har jag gärna en vanlig svart eyeliner utan några färgstarka skuggor till, och bara något enkelt till läpparna.
 
Produkter jag har använt:

Ansikte:
 
Exuviance Skin Caring Foundation
e.l.f. Corrective Concealer
 
Ögon:

TCW Eye Shadow Palette
Lumene The Colours I Love Makeup Kit
Be a Bombshell Onyx Eyeliner
St:Michael Classics Kajal
Isadora Inliner Kajal Blonde
Maxfactor Masterpiece Max Mascara
+ ögonbrynspenna från tidning
 
Läppar:

Lip Smacker Coca Cola Lipgloss
 
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag undrar en sak. Jag har förstått som alla andra som läser din blogg att du är intresserad av skönhet men en sak jag inte förstår riktigt är varför du inte sminkar dig så mycket till skolan. Du är ju duktig, varför tar du inte vara på det!

Blir tacksam om svar :)
Kram

Svar: Oj, tack så mycket! Gulligt av dig och säga så, jag tar åt mig :) Men det var en svår fråga... Grejen är att jag inte vill vara "överstylad" i skolan, man måste ju ha nåt extra kvar till mer speciella tillfällen. Tycker helt enkelt inte man behöver vara så exklusiv i skolan, men ibland kör jag på lite extra, absolut. Skulle gärna göra det oftare, men har inte så mycket tid på morgonen vilket kör till det lite haha ;) Men nu vart jag mer sugen på att fixa mig mer, blev peppad av din kommentar så tack så mycket och hoppas du fick svar! Kram :)
BeautyBySoffy

2013-11-15 @ 19:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0