Nuvarande läppfavorit: Burt's Bees Beeswax Lip Balm

Min absoluta läppfavorit just nu är Burt's Bees Beeswax Lip Balm. Det är min första produkt från Burt's Bees och jag är imponerad, det funkar verkligen superbra! När man applicerar det så blir läpparna skönt kylda, nästan så att det "stick-svider" lite fast på ett skönt sätt. Efter den känslan blir läpparna bara härligt mjuka, och konsistensen är också perfekt. Det är inte bara jag som har använt det här ordentligt, mitt läppsyl är nog ganska bakteriefyllt eftersom väldigt många lånar det, haha... ;) Men det bevisar ju bara hur bra det är!
 
Just mitt läppsyl är i mintdoft, och det tycker jag faktiskt är väldigt fräscht även om jag inte brukar välja mint. Men det finns andra dofter också. Tror det kostade runt 40 kr och det är så värt det! Kan definitivt rekommendera det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0