Recension: The Body Shop Peppermint Cooling Foot Lotion

Den här fotkrämen från The Body Shop har jag använt hur länge som helst! När jag fick den förra julen använde jag den inte så ofta, men nu har jag använt den säkert flera månader, varje kväll och det är fortfarande en del kvar. Riktigt dryg! Verkligen värd pengarna. Doftar dessutom riktigt milt och fräscht.
 
Som kräm är den inte jättetjock, och den utges inte heller för att vara någon superåterfuktande kräm för de torraste fötterna. Men jag tycker den återfuktar riktigt bra ändå! Kanske inte så att fötterna blir mirakelmjuka, men de blir definitivt lena och mjuka. Den ger en silkesmjuk känsla, om ni förstår vad jag menar? Krämen sjunker in fort i huden och lämnar bara en mjuk, okladdig yta. 
 
Vissa kanske vill ha tjockare krämer, och jag medger att denna inte är den mest återfuktande. Men jag tycker ändå den gör det den säger att den ska göra, och jag älskar känlsan och resultatet av den! Därför får den högsta betyg av mig, trots att den inte är den fetaste krämen.
 
Pris: 125 kr
 
 
 
5 av 5 poäng
 

Kommentarer
Postat av: selina♡

jag har den själv, den är riktigt bra faktiskt :)


Svar: Ja den är jättebra, och räcker sjukt länge! :)
BeautyBySoffy

2013-11-03 @ 17:40:53
URL: http://selinajensens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0