Smörj in dig!

 
Nu när det faktiskt börjar bli vinter (sad but true) så blir de flesta av oss torrare lättare. Jag själv har märkt att om jag inte smörjer in mig efter duschen så får jag en lite obehaglig torr, stickande känsla som inte är så skön direkt. Mitt tips mot att bli torr är enkelt: smörj in dig varje gång du duschat! Det kommer kännas mycket skönare efteråt, då kan du liksom fokusera på annat än att huden är stram och oskön. ;)

Här ovan ser ni lite tips på body lotions i olika prisklasser, jag har inte provat alla men jag kan verkligen rekommendera Crabtree & Evelyns Avocado Body Lotion, den är superbra!
 
  • Yves Rocher Vanilla Gold Shimmering Body Lotion Limited Edition, 85 kr
  • Kicks Clean Laundry Body Lotion, 69 kr
  • Naomi Campbell At Night Bodylotion, 125 kr
  • Weleda Citrus Body Lotion, 169 kr
  • I Love... Strawberries & Milkshake Bodylotion, 69 kr
  • Burt's Bees Milk & Honey Body Lotion, 149 kr
  • Crabtree & Evelyn Avocado Body Lotion, 169 kr
  • Taylor Swift Wonderstruck Bodylotion, 215 kr
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0