BalanceMe Shine On Tinted Lip Salve Review

Som jag sa i ett Glossybox-inlägg så är jag ganska dålig på att berätta om produkterna jag får i mina boxar, så nu tänkte jag sätta igång att visa alla grejer jag fick senast! Först ut är läppglanset från BalanceMe, som många har klagat på. Visst, det ser lite halvanvänt ut när man får det, och det ser brunt ut men det blir inte brunt! Jag förstår inte varför vissa som inte ens har provat det redan dissar det? Jag tycker i alla fall att det är bra, och så här ser det ut på:
Som ni ser så blir det verkligen inte brunt, utan bara genomskinligt. Visst, det kanske inte heller är det roligaste, men jag tycker det passar perfekt till skolan/jobbet. Dessutom är det faktiskt väldigt lätt och skönt på läpparna, och det känns återfuktande så det här gillar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0