E.l.f. wanties

  • Baked Eyeshadow Burnt Plum, 38 kr
  • Eyelid Primer, 15 kr
  • Mineral Mist Clear, 61 kr
  • Eye Shadow Brush, 15 kr
  • Baked Blush, 38 kr
  • Shimmer Lip Gloss, 26 kr
  • Mineral Lipstick, 51 kr
  • Studio Eyebrow Kit, 38 kr

Jag vet att det har blivit väldigt mycket wanties på senaste tiden, men det beror nog antagligen på att det börjar närma sig jul haha! Dessutom har jag tyvärr lite bloggtorka just nu, jag vet inte riktigt vad annars jag ska skriva om. Så om ni har några förslag på inlägg så får ni jättegärna berätta det för mig! :)

Kommentarer
Postat av: Julia

Jättefin blogg! Har just nu en liten tävling på min blogg där man kan vinna en länkning i ett inlägg på min blogg. Kika in på min blogg om du vill veta mer ;)

Ha det bra!

Svar: Tack! Kan kolla in på din blogg :)
BeautyBySoffy

2013-11-01 @ 10:51:50
URL: http://Jullanlinn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0