Glossybox Oktober - Fall Into Beauty

Igår fick jag hem min Glossybox i brevlådan, och jag tror nästan jag kände på mig att den skulle vara bra för det var den verkligen! Flera fullsize-produkter och lite lyxigare märken, superkul!
 
1. Kérastase Spray à Porter, 299 kr/150 ml
Hmm, jag är inte så mycket för saltvattenspray, men märket känns lyxigt så en trevlig grej att få!
 
2. Garnier 5 Second Perfect Blur (nylansering), 140 kr/30 ml
Kan ju tyvärr inte använda primer än, men när jag kan det ska jag prova den här direkt. Kan knappt vänta, har hört att den ska vara bra!
 
3. Elizabeth Arden Optimizing Skin Serum, 555 kr/30 ml
Wow, ett lyxigt serum tackar jag verkligen inte nej till. Ska bli spännande att se om den gör stor skillnad.
 
4. Océane Make Up Remover Pen, 45 kr/3 ml
Intressant produkt, kan nog vara bra när eyelinervingen blir fel!
 
5. Sheer Cover Lip to Lid Highlighter, 149 kr/1 g
Som en bronzer och highlighter i ett, som man även kan använda på ögon och läppar (?). Ser fin ut.
 
Tyvärr kan ju inte jag använda Sheer Cover-produkten, primern eller serumet än, men jag har bestämt att efter jul ska jag börja använda vanliga produkter även fast jag har Neostrata-serien. Om ni vill veta mer om produkterna och vad jag tycker om dom än så länge, så kan ni kolla in videon som nog är uppe snart. :)

Kommentarer
Postat av: Fatma

visst var den underbar den här månaden!

Svar: Ja, än så länge tycker jag om den jättemycket! :D
BeautyBySoffy

2013-11-05 @ 00:10:32
URL: http://fatmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0