Hehe...oj?

Min schampokaka från Lush blev för någon månad sen lite kletig och äcklig, så jag lät den faktiskt stå i duschen utan att använda den på ganska så lång tid och resultatet? Det ser ni här, usch! Jag antar att det har kommit in en massa vatten i burken som på nåt sätt har löst upp hela kakan, och nu ser den ju lagom fräsch ut. Gissa hur förvånad jag blev när jag såg det här haha! Dock ser det nog läskigare ut på bild eftersom jag tog med blixt, men hmm.. den är inte så mysig. Jag vet faktiskt inte om jag vågar använda den, men kanske att jag försöker använda den som ett vanligt flytande schampo. Så synd att den inte kunde hålla sig fräsch, för det var verkligen en bra produkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0