Kicks Professionals Blending Brush

 
Kostar 99 kr på Kicks.
 
Häromdagen köpte jag en blending brush, faktiskt min första, för jag kände att jag verkligen behövde en. Det är svårt att få mjuka övergångar i sotningar med vanliga platta penslar, så det var verkligen dags för en sån här! Jag ville inte lägga ner allt för mycket pengar på borsten, så det fick bli Kicks egna variant som jag bara betalade ca 75 kr för tack vare en rabattkupong. =D
 
Har provat den några gånger nu och den känns väldigt bra, det enda negativa är väl att den kanske känns lite stickig men det kan jag stå ut med. Man märker verkligen att ögonskuggorna lägger sig så mycket finare än med vanliga penslar!
 

Kommentarer
Postat av: Linnéa Alpsten

Den ser ju helt kanonbra ut! Jag köpte en blending brush från Åhlens för ett tag sedan, är supernöjd med den! :)

Svar: Ja den är väldigt bra! =) Vad kul, du kanske kan visa upp den i din blogg? :)
BeautyBySoffy

2013-09-21 @ 13:38:47
URL: http://linneaalpsten.blogg.se/
Postat av: Linnéa Alpsten

Jag skrev ett inlägg om alla mina sminkpenselar idag, kolla gärna in det :D

Svar: Det ska jag! :)
BeautyBySoffy

2013-09-21 @ 21:25:34
URL: http://linneaalpsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0