MAC Hot Gossip

 
(Dålig bild, men det här är hur färgen ser ut i verkligheten!)
 
Nu kommer äntligen den roliga delen av shoppingen i Göteborg! Äntligen har jag köpt mitt första MAC-läppstift (och faktsikt min första MAC-produkt överhuvudtaget)! Det är såå fint! Jag vet att färgen ser jätteljus ut på första bilden, och färgen är egentligen mer som på den mörkare bilden men jag ville att ni skulle se hur fin hylsan är och allt. ^^
 
I alla fall så är det ett cremesheen, så det är krämigt och ganska tjockt, men det sitter också bra! Det är den perfekta rosa färgen, bara lite mörkare än läpparna och med lite skimmer. Det syns att man har det, men det är inte nåt som drar blickarna till sig direkt. Det var absolut värt sina 200 kr, det har blivit ett typiskt sånt där läppstift jag sträcker mig efter, verkligen en ny favorit! =D
 
 

Kommentarer
Postat av: agnesandersson

Hoppas du har haft en bra helg tjejen! :)
massa kramar

Svar: Desamma! :)
BeautyBySoffy

2013-09-08 @ 21:20:24
URL: http://acandersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0