Wantie: Urban Decay Naked Palette 2

Jag tror verkligen inte att jag är ensam om det här, men en av mina största wanties just nu är Urban Decay Naked Palette 2. Ser ni hur fin den är!? Just på den här bilden tycker jag inte att skimret i en del av färgerna kommer fram ordentligt, men ändå. Man ser ju att det är typ världens finaste färger.
 
Först velade jag länge vilken jag helst skulle önska mig i julklapp (ja, jag funderar redan på det), 1:an eller 2:an. Jag tänkte att jag kanske inte passade så bra i lite kallare färger som det är i 2:an, men jag tycker faktiskt färgerna i den är finare, så denna ska jag önska mig! Dessutom är förpackningen bättre och snyggare än 1:ans, och man får med en bra blending brush (och ett läppglans).
 
Det är en helt perfekt mix av färger; det finns naturliga, ljusa till vardags, lite mörkare, skimriga till fest och några matta skuggor. Att det finns en matt svart är ju perfekt, då kan man använda den som eyeliner. Jag skulle älska att använda någon av de ljusare färgerna till vänster över hela locket, och sedan ha en lite mörkare brun nyans i globlinjen. Ah, kärlek!
Jag hoppas såå mycket att jag får den i jul! =D
 
Är ni också försälskade i Urban Decay-paletterna? Vilken skulle ni helst vilja ha? :)
 

Kommentarer
Postat av: selmishiz

hejsan var med i min veckans blogg :D

2013-09-22 @ 19:25:16
URL: http://selmishiz.blogg.se
Postat av: EMMAWHO

Vill också hhaaa!

Svar: Ja den är såå fin!!
BeautyBySoffy

2013-09-27 @ 11:08:16
URL: http://emmawho.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0