Återgår till Exuviance

Min hy har inte varit så bra på sista tiden, jag har haft en mass småfinnar i pannan och på näsan bland annat, vilket stör mig. Jag känner helt enkelt att jag har haft finare hy förut. Grejen är att jag använder fortfarande Neostratas hudvårdsprodukter, men ändå är inte min hy så fin som den en gång var. Jag har varit lite småirriterad över min hy ett tag, men kom nu på att jag kanske ska göra som jag gjorde förr: hålla mig till Exuviance's foundation som jag blev tillsagd. Och inte använda några andra produkter på huden i ansiktet.
 
Jag ska prova i några veckor nu och se om det hjälper, fast det är extremt jobbigt att inte kunna använda rouge och så. Men om det hjälper kan det vara värt det. Dessutom är den här foundationen den bästa jag testat (och jag blir inte så glansig av den så puder behövs nog inte), så det ska nog gå bra ändå. Vi får hålla tummarna och så kanske jag uppdaterar om hur det har gått sen! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0