Dagens look: Gala

Gjorde om en lite misslyckad look häromdagen till en ny, bättre version. Egentligen skulle det inte bli så sotigt, men så blev det fel och jag suddade till det, haha! Man får se till att göra om de sminkningar som blir fel; de kan bli riktigt snygga! :)
 
(Och ja, mina ögonbryn ser väldigt buskiga ut, måste gå och fixa dem!)
 
Jag har använt:
 
Ansikte:

Benefit The POREfessional
Viva la Diva 3 in One Concealer
MAC Pro Longwear Foundation
Maybelline Fit Me Pressed Powder
Bronzer från tidning
E.l.f. Studio Blush Mellow Mauve
 
Ögon:

MAC Socialite och Midnight Hour (till brynen)
Sumita Beauty Brow Set
Wet n Wild Cover All Stick
E.l.f. Long-lasting Lustrous Eyeshadow Gala
Urban Decay Foxy, Tease, Blackout och Bootycall (tror jag)
Svart kajal från tidning
The Body Shop Super Volume Mascara
Isadora Big Bold Mascara
 
Läppar:

Har glömt lite, men tror det var E.l.f. Mineral Lip Gloss Sorority Girl
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0