E.l.f. Cream Blush

E.l.f. Studio Cream Blush Vixen, 6,50£
 
Det jag blev mest glad över i min "Spring Collection" var Cream Blushen, när jag såg det blev jag så excited! Först och främst är förpackningen väldigt stor och ser väldigt lyxig ut, men när jag såg färgen smälte jag verkligen! Det är en djuprosa, näästan lite lila-aktig färg som kanske egentligen är mer utav en höst-färg men funkar även nu på våren. Det kan vara skönt att ta en liten paus från allt ljusrosa gullegull.
 
Ni ser ju färgen! Helt underbar!
 
Här har ni en swatch på den, den är väldigt mjuk i nyansen. Det är en cream-to-powder finish, och jag har provat den en gång hittills. Tycker den kändes väldigt len och extremt krämig i burken, men väl på huden blir den mer pudrig. Gillar den verkligen än så länge, och återkommer med recension senare!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0