E.l.f. HD Blush Headliner

Rouget utblandat på handen.
 
Har fortfarande inte visat alla E.l.f.-grejer jag beställde och fick! Men nu är det bara några kvar, och idag tänkte jag visa krämrouget i flytande form, HD Blush i färgen Headliner. Som jag har sagt ett par gånger så kunde jag inte låta bli att beställa detta eftersom jag är inne i någon slags krämperiod just nu. Dock tycker jag det är lite krångligt med krämrouge ibland (kanske för att jag är ovan) men ändå vill jag ha dem, haha!
 
Detta är i alla fall ett väldigt drygt rouge; man behöver en såå liten klick för att det ska räcka till båda kinderna. Det är en superfin, söt ljusrosa färg som känns jättefräsch till våren och sommaren. Än så länge har jag använt det några gånger och jag tycker det var riktigt fint! Jag kan ibland bli lite trött på vanliga puderrouge som inte syns så mycket på huden, men det här syns! Det är liksom lagom pigmenterat; man ser att man har rouge på sig men det ser inte extremt ut. 
 
Man kan även använda det här på läpparna och som krämskugga tror jag. Jag provade på läpparna en gång, men tyckte mest det la sig ojämnt. Med ett glans över funkar det, men jag kommer nog främst använda det på kinderna!
 

Kommentarer
Postat av: Isabella

(svarar på kommentaren här haha)
Ja det är det!! Den luktar såååå gott :D

Svar: Varför här haha? ;) Men okej, måste lukta på den! :)
BeautyBySoffy

2014-04-15 @ 19:52:05
URL: http://iisabellaschytt.blogg.se
Postat av: Isabella

Men lol jag har missat totalt att man kan svara på kommentarerna AHAHA, aja då var det inget :D

Svar: HAHAH bra där! ;)
BeautyBySoffy

2014-04-15 @ 22:33:13
URL: http://iisabellaschytt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0