E.l.f. Mineral Lip Gloss Sorority Girl

Läppglanset jag fick i min "Spring Collection" var detta Mineral Lip Gloss i färgen Sorority Girl. Det har använts ordentligt på sistone eftersom det är en så enkel färg att bara smeta på läpparna innan man springer iväg. Det är en lite mörkare, rosa-nude färg som passar till allt. Läpparna blir som en bättre version av sig själva, med mycket glans ovanpå. Jag tycker inte att det känns för klibbigt eller så, men gillar att det ändå är lite åt det tjockare hållet så att det sitter bättre på läpparna under dagen. 
 
Det innehåller vitamin A och E som skyddar och vårdar läpparna, och det är 100% mineralbaserat, vilket jag tycker låter bra. Visste ni förresten att E.l.f. inte testar produkterna på djur? Superduperbra enligt mig!
 
Med tanke på att det här läppglanset kostar ca 50 kr (vilket är lite dyrare för att vara E.l.f.) så tycker jag att det var väldigt givmilt av dem att ge det i presenten, verkligen inte snålt. Är riktigt nöjd med alla de nya grejerna. :)

Kommentarer
Postat av: Lexie

Åh riktigt snyggt:)

PS: Jag håller i min första bloggtävling där man kan vinna ekologiska skönhetsprodukter: http://lifeoflexie.blogg.se/2014/april/tavla-om-fina-priser-fran-ax-lin.html

Svar: Visst är det? :) Ska kolla in din tävling!
BeautyBySoffy

2014-04-08 @ 14:50:18
URL: http://lifeoflexie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0